CSS Image Gallery Support Product Page

Hva er det beste hundeburet for en stor hund som liker å reise?

Asked 20 Feb 2025 19:52:10
1
has this question
20 Feb 2025 19:52:10 Sia Enko posted:
Hei alle sammen! Jeg trenger litt hjelp her. Jeg har en stor schæfer som elsker å være med på bilreiser, men han er så sterk at han nesten river ned det vanlige buret vi har. Jeg ser etter noe som er ekstra solid, men som også er lett å montere og demontere. Noen som har tips til et bur som tåler litt ekstra kraft og som er praktisk for reiser?

Replies

Replied 25 Feb 2025 21:44:36
25 Feb 2025 21:44:36 Madina Tarin replied:
Hei! Jeg har en bernersenner som også er litt av en «bulldozer», så jeg skjønner utfordringen din. Jeg endte opp med å kjøpe et Movapet bilbur, og det har vært fantastisk. Det er veldig solid, men samtidig lett å sette opp og ta ned. Hunden min har blitt mye roligere nå som han føler seg trygg. Du kan sjekke ut utvalget deres her: https://mikopet.no/hund/hundebur.html
Replied 26 Feb 2025 10:16:10
26 Feb 2025 10:16:10 Lts Stl replied:
Jeg synes det er viktig å tenke på både sikkerhet og komfort. Jeg bruker et stålbur med ekstra god ventilasjon og myk padding i bunnen. Det er kanskje ikke det letteste å bære, men det gir meg ro i sjela å vite at hunden min er trygg og har det behagelig under lange kjøreturer. Husk å måle bagasjerommet først, så du vet at det passer!

Reply to this topic